Vad gör vi? Nu kör vi!

Hej! Nu börjar resebloggen på riktigt, vi åker ju faktiskt IMORGON så det är på tiden. 07.45 lyfter mitt plan från CPH och 09.35 möts vi på LHR för att lämna Europa 12.30. Sjukt? Ja ganska. Om jag har resfeber? You bet. Men vafan, lite kul kommer det ju bli. Eller nej vad sa jag nu? SKITKUL menade jag! AAAAH, så otroligt många känslor på en gång men bara vi fixar boende och jobba lägger ju sig paniken... Det kommer bli bra!
Tyvärr är ju en av nackdelarna med att åka iväg såhär alla farväl... Kommer sakna alla så galet mycket, kompisar som familj men fikan i söndags gjorde det faktiskt lite lättare. Och det är bara 8 månader! Träffade iaf Carro och Bella idag på en fika (återkommande situation) och eftersom de också ska down under hoppas jag verkligen att vi ska kunna ses där! Synd att inte fler kan komma ner, men det är ju inte så konstigt egentligen. Jag antar att ALLAS liv inte kan kretsa runt mig...
Så, andra premiärinlägget. Nästa gång jag uppdaterar är jag nog antingen i Hongkong eller framme i Melbourne - och det kommer bli awesome!


PS. För er som vill adda på Skype: sara.hansson93 heter jag!



Blir det god öl i Australien månne..?

Kommentarer
Postat av: Pelle_pär_08_stockholmyeah

När jag läser dina inlägg så pratar rösten i mitt huvud en dålig tolkning av skånska. Uppdatera ofta så att vi vinterfittor har något att vara avundsjuka på.



πs out!

2011-10-26 @ 03:37:12
URL: http://hem.passagen.se/pelle_strindevall/
Postat av: GRRR

UPPDATERA FÖR HELVETE @@@@@&&&###

2011-10-29 @ 19:38:00
Postat av: Luisa

Uppdatera då!

2011-10-30 @ 00:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0