2011-10-31

Wing wing. Herrow?
Idag har vi sovit rätt länge, gjort varma mackor och sen "vilat lite" (= sova 3h, SJUKT jetlaggade, eller ja, mest jag (Sara)). Nu sitter vi på biblioteket och mejlar på lägenheter/jobb med nyfunnen entusiasm! Hej och hå, så att säga.
Ikväll kanske vi ska på fest hos vår roomies vänner, det kan bli ball, de är britter och vi träffade dem som hastigast när de kom för att hämta sina grejer i rummet då de flyttade ut ur det som nu är vårt rum. Vi har för övrigt fått en till roomie, han heter Tjåå. Tror vi. Eller något helt annat men vi hörde inte riktigt när han presenterade sig. Han kommer från Sydkorea och pratar fantastiskt dålig engelska för att ha varit här i snart ett år. Nåja, han är snäll iallafall och verkar rätt ensam. Hade lätt friendat honom på facebook om jag uppfattat vad han hette.
Idag är det typiskt tråkigt väder men desto roligare folk på stan eftersom det är halloween, gänget i receptionen har gått all in och ser inte kloka ut. Jag personligen nöjer mig med zombielooken som kommer gratis med jetlaggen!
Igår stängde biblioteket precis när vi skulle ladda upp bilder, därav den enda och sjukt awkward bilden på mig. Hehe. Här kommer några fler:
Martin med halva näven i örat på Heathrow


Sjukt seriös tjej jobbar på CVt


Minde seriös tjej däckad i Hongkong


Woho!


I närheten av chinatown första dagen


Rummet!


Här är Martin


Melbourne


osv.


osv.


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Luisa

Tack för detta, tänk att jag sitter i Tomelilla och kollar på bilderna på er från Australien!

2011-10-31 @ 11:56:55
Postat av: wing wing

HAHA wing wing!!!!! det kan du säga till tjåå. Wing wing tjåå, herrooo? Lägg upp fler bilder på ditt sweet ass sara, eller inte bara din rumpa utan andra kroppsdelar också gärna, jag dör ju här och har inget fint att titta på när jag ska sova.



2011-10-31 @ 20:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0