Så att serru...

På allmän begäran ska nu jag (Martin) skriva lite i bloggen. Gay. Ja i vilket fall...Igår gick jag och Sara på bio för att fira 11 månader tillsammans (!!!) Det var kul, vi såg Paranormal activity 3. Sara blev jätterädd. Sen gick vi och åt pommes och lökringar på Jack´s Burger, som tydligen ska motsvara Australiens Burger King. Det gjorde det inte riktigt, men allt kan ju inte vara som hemma!
För annars känns faktiskt väldigt mycket som hemma här, samma affärer, dåligt väder och nissar i slipsar överallt. Fast folk är å andra sidan trevligare, men pengarna ser jättekonstiga ut. OCH de har inte saltlaktris. Men har faktiskt 9 rullar laktrisal kvar, så lär klara mig. Ett tag till i alla fall. Ehehehe. För övrigt har vi varit och sökt jobb hela dagen, och det gick faktiskt förvånansvärt bra! Det är många som söker efter folk, och även om det krävs erfarnhet på de flesta ställena så var det många som gladeligen tog emot våra CVn. Sara verkar satsa på något mer glassigt (bokstavligen stå i glaskiosk) eller liknande, medan jag är mer intresserad av något mer "labor"-aktikt. Typ ta hand om parker, eller nått. Sökte faktiskt ett jobb idag som kräver att man har egen bil. Vore ju synd om jag behövde köpa en...
Ja det här var ju ganska jobbigt känner jag spontant, tror Sara får skriva nästa inlägg. Ha det bra i mörka kalla tråkiga lamea Sverige allihopa, imorgon drar vi till beachen!
(Internet är lite för slött på hostlet för att kunna ladda upp bilder, så det kommer imorgon när vi drar till biblioteket.)
KKTHXBYE CYA L8

Kommentarer
Postat av: Luisa

Hej och tack från mörka Sverige, sitter på bussen från Tomelilla. Kul att det känns hoppfullt för er del! Vi börjar längta efter den 17 december - så roligt det kommer att bli. Vilken sort laktris ska vi ha med oss? stor kram till er båda

2011-11-03 @ 16:31:13
Postat av: markus

hej jag saknar dig sara.det är lite tråkigt att inte se dig här hema.....(om du hade varit här hade du bara varit med dina väner -_-)

2011-11-03 @ 17:47:29
Postat av: markus

ijalafal tycker jag att det är bra att ni har kul.när du(sara)komer hem får du beräta hur det va.jag orkade inte läsa texten som ni skrev :)

2011-11-03 @ 17:52:33
Postat av: fanny

HAHAHAHA marcus <3 "om du hade varit hemma hade du bara varit med dina kompisar" aouch

2011-11-04 @ 11:02:41
Postat av: Knivpelle_AIK

Fan vad gay du är, Martin.

2011-11-05 @ 14:17:54
Postat av: Marre B

Nickar iaf inte "Knivpelle_AIK". Fast det är klart, är man 187 så är man...

2011-11-15 @ 09:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0