2011-11-23

Herrow!
Ursakta uppdateringen pa sistone men vi har inte haft tid/lust/ork osv. Idag var Martin pa jobbintervju for ett elsaljarforetag och det gick bra. Far han jobbet borjar han pa fredag. Yay! Sjalv ar jag bitter pa Subway och pa min chef eftersom jag inte far lon och mest skall. Men, jag kan sta ut till februari. Kanske. Vi har boende pa Urban till 30e och sen overvager vi att flytta till ett hostel som kostar 19$/natt om vi inte fatt en lagenhet. Vilket det inte verkar som att vi kommer fa inom nagan snar framtid. I ovrigt har jag inte sa mycket att saga, House-serien tog slut igar och Martin tycker att vi ska se "Octopussy" ikvall. Pliz.

Bilder kommer!
Puz.

Kommentarer
Postat av: Luisa

Hej hjärtat ibland blir det inte som tänkt! Men du är duktig o det blir bättre ska du se. Tänker på dig o om en månad är vi tillsammans. Sköt om dig, det viktigaste är hälsan.

2011-11-23 @ 08:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0