2011-11-12

Herrow.
Nu sitter vi här på biblioteket igen, jag efter en lång dag på Subban och Martin efter en lång dag av arbetslöshet. I torsdags råkade vi glömma att vi inte hade några nätter kvar i vårt rum och blev därför förflyttade till rum 807. Dödens rum. Dödens rum har 12 sängar varav alla utom en är fulla just nu. Fast sängen under oss är tom men har någons skit på/under. I dödens rum är det rätt dålig stämning, där bor en svensk och massa italienare, några belgare och en kines. En kille från Brisbane är skitsjysst och italienarna är väl snälla men igår verkade det gå lite vilt till då en av killarna kissade i sängen. Yep, you heard me. I övrigt är rummet asäckligt och vi är nu desperata att hitta ett annat boende. Igår var vi med våra bra italienare för att kolla på ett hus men tanten som ägde det visade sig vara galen och otrevligt. Diss på den.
Annars... Martin letar jobb för fullt och jag är megapro på Subban. Och ja, så är det med det.
Lite bilder:
Här är jag


Här kan man bo


Varmaste dagen hittills (inte idag alltså)


Samma dag


Däckad Tjåå

I det nya rummet


Jag älskar mitt jobb


Dödens rum

Kommentarer
Postat av: Markus

Jag saknar dig och det e lite tråkigt att du inte kommer på min födelsedag

2011-11-12 @ 09:30:39
Postat av: Fanny

HAHAHA dödens rum. Som ersta sjukhus. "Vård i livets slutskede". Skoja!!! HAha marcus <3 återigen. alltså!!! miss you guy mad, sara, vad söt du är utklädd till en Subba.



luv

2011-11-13 @ 17:13:16
Postat av: Currinamnam

HA.HA.HA.HAAAA!!! :D

PS. Miss you! DS.

2011-11-13 @ 20:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0