2011-11-05

HEJ!!!!!!
Nu är det lördag och vi hänger på biblioteket i vanlig ordning. DOCK ska vi snart bege oss till stranden för äntligen är det strålande sol och varmt = nice. Igår skulle vi väl egentligen gått ut men vi (jag) däckade vid 22 och så var det med det. Ikväll kanske vi orkar ge oss ut och slå klackarna i taket lite mer intensivt.
För övrigt; big news: jag ska provjobba på Subway imorgon! Jaja, skratta ni, det är ju typ som att jobba på Donken men jag klagar inte ett dugg! Lön är lön och jag tar tacksamt emot den, dessutom antar jag att det är gratis lunch. Hehe. Tyvärr sa jag att jag kunde jobba i 6 månader, vilket ju inte är riktigt sant. Men jag hoppas att jag inte behöver skriva på något kontrakt som speciferar just det... Martin ska få något slags telefonnummer till ett trädgårdsmästareföretag (?) av en irländare som han inte kan hitta, men vi hoppas på att han dyker upp omgående så vi båda kan vara stolta lönetagare.
Jaha, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer så jag lägger in lite bilder från de föregående dagarna:
"My sweet ass" på allmän begäran


Så här rädd var jag under Paranormal Activity 3


Starbucks = kul


Chinatown


Detta får avsluta: OUTLAW

P.S Jag saknar dig också Mackan! Lovar att vara med dig massor när jag kommit hem! Och snart kommer ni hit, längtar <3

Kommentarer
Postat av: Luisa

Hej, vad roligt med möjligt jobb. Och så har jag räknat att vi åker om 6 veckor! Vad jag längtar efter er. Vi kanske behöver hjälp med att ordna en del - återkommer imorgon. Ha det bra.

2011-11-05 @ 09:48:46
Postat av: Every_day_im_hustling

Bara 183 som skulle jobba. Abo.

2011-11-05 @ 14:21:12
Postat av: Currinamnam

Tjmock! Va KUL med provjobb, du är ju nästan så grym som jag alltid misstänkt! Håller alla tummar och tår, alltså inte tar utan tår, men det kanske du inte fattar eftersom du inte har å, ä och ö där nere. Typ. Hopp! <3<3<3

2011-11-06 @ 22:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0