2011-11-01

NOVEMBER!? What is up!?
Idag är det tydligen Martins tur att vara jetlaggad för han ligger här och sover som en liten kulting. Idag är det också tydligen public holiday pga (eller tack vare) Melbourne Cup. Folk är galet uppsnofsade och vi desto mindre. Eftersom att Lucy sa att "you can't go job searching on a public holiday" gjorde vi inte heller det utan vi gick till the royal botanic garden och promenerade runt. FINT!
Igår skulle vi "bara ta en öl" på the joint men det blev ju några stycken (med Emille och Lucy och andra) och vi stapplade in i rummet vid 05.00. Nice.
Jaha. Ja. Så var det med det. Vi hörs imorgon, då kanske jag har något mer exalterande att berätta om.
Cheers mate som man säger.

Kommentarer
Postat av: Luisa

Hej, rolig läsning, jag föratår att ni har det ganska bra! Efter att ha varit på mitt nya jobb ska jag gå på bio med Mackan - Tintins äventyr. Sköt om er och har du fått in lönen och fungerar bankkontakterna? puss mamma

2011-11-01 @ 16:11:39
Postat av: Luisa

uppdatera!

2011-11-03 @ 06:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0