2011-12-20

HAJHAJ!!!!!!!!!
Nu är ÄNTLIGEN familjen här! Dagen har spenderats på Melbourne zoo vilket var kul men jag längtar ändå till vi får se lite vilda djur. Efter det gick mami och papi och roade sig medan vi passade Mackan och spelade exquizit. Och köpte skräpmat hehe. Ska säga upp mig från jobbet typ imorgon = ångest. Men det blir nog bra. För mig. Inte för chefen. Hehe. Eller kanske för honom också, vad vet jag om min funktion på Subban.
Hm vad mer. Familjen åker på Great ocean road imorgon och vi stannar nog hemma och gör något ball, på torsdag ska vi till stranden, fredag blir nog botanic garden och lördag, ja då är det ju jul. Och vet ni vad som händer på måndag..? Roadtrip!!!! Här kommer en lite mer utförlig beskrivning av denna:
26/12 AVFÄRD mot wilsons promotory, sedan GOR, Adelaide och slutligen port lincoln där vi dyker med hajar den 2/1. På vägen ska vi försöka ta en tur till kangaroo island.
3/1 Österut! Rakt mot Canberra kör vi och spenderar tid i följande städer: Canberra, Sydney, brisbane och förhoppningsvis whitsundays där vi vill snorkla. På vägen stannar vi såklart precis där vi vill; blue mountains, fraser island osv.
23?/1 lämnar vi campervanen i Brisbane
25?/1 flyger vi till christchurch
26/1 kör vi sydön i nio dagar och hoppar bungey jump i queenstown
3/2 kommer vi till Melbourne
6/2 åker vi hem!
Nu ska vi spela exquizit, över och ut. Extra kram till Anki och Rasmus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0