2011-?

Hej hopp! Fatt lite klagomal pa uppdateringen och kan egentligen bara ursakta med att vi inte har gratis internet pa hostlet och bor langre ifran biblioteket... Nu har vi iaf bokat vart kringresande! AR SA SJUKT PEPPADE!!! Den 26e dec bar det av mot Port Lincoln, Adelaide for att aka ner i en bur och gosa lite med vithajar (HELT sant, jag lovar, ska ta massa foton), sedan gor vi helt om och kor mot Canberra, Sydney, Brisbane oster/norrut. Har vi tur hinner vi till Whitsundays for lite snorklande. Allt detta gor vi i en fet campervan. Sedan dumpar vi vanen i Brisvane och flyger till NZ for delfinsim, bungey jump och mer bilande. Darefter Melbourne och him ti Skane. Det blir awesome, trots svidande planbocker! Sa nu vet ni det mest vasentliga, och bilder kommer vid battre tillfalle. Har bara 10 min kvar pa datorn :( Ikvall ska vi ut med Linn som ar i Melbourne och som jag traffade haromdagen, hoppas pa some good times och massa dans. OCH KNARK MAMMA! (Hehe ne.)

PUSS OCH KRAM PA ER! 

Kommentarer
Postat av: Luisa

Om en vecka så kommer jag och då är det slutknarkat!

2011-12-10 @ 20:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0