2011-08-03

Hej! Nu har jag alltså landat i Stockholm (i måndags rättare sagt) och än så länge har vi inte fått flytta in i lägenheten. Det är prat om att vi kanske kan ikväll, annars imorgon. Nåja.
I måndags var vi hemma hos Ludvig och partade loss. Det bjöds på kakor från Ludvigs jobb (bantningen kan inte alltid ha första prioritering...) och lite sismance från Fanny. En annan Martin fyllde år och jag skaffade två (!) nya bekantskaper - bra jobbat Sara! Eftersom att Martin skulle jobba på tisdagen gick han hem tidigare så jag stannade kvar och sov över, helt klart rätt beslut då vi hade jätteroligt även de sista timmarna. Till sist planerade jag och Fanny att rida ut en runda på söndag då ska jag få låna hennes dressyrhäst Bamse och jag tror inte att jag med ord kan beskriva hur kul det ska bli, saknar ridningen så otroligt mycket!
Igår hängde jag med Ludvig hela förmiddagen och tog sedan en promenad med Martins mamma i det fina vädret innan jag och Martin åkte till Friskis&Svettis för att kolla in deras gym, ska dit idag igen och fixa kort och träna lite - hej och hå! Martin verkar väldigt orolig över hur träningen ska gå till, men det är klart att man är om man har en superstark flickvän som sällskap...
Roligare än såhär blir det inte, ville mest att mamma skulle få läsa om vad som hänt de senaste dagarna ;) Har förresten också fått en jättefin bild av Louise från Rossans och Kristians premiärritt som ägare och ägd (?), alla är nöjda! Nu ska jag planera vad vi ska äta i veckan och föra över pengar till pappa, vuxenlivet känns redan trist...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0